زبان انگلیسی
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 11:12 :: نويسنده : sanaz heidarpanah

اصطلاح چیست؟

اصطلاح عبارتی است که معتای کلی آن با معنای تک تک واژه های آن تفاوت دارد. وقتی می گوئید "Your name rings  a bell"  منظورتان این است که اسم شما برام اشنا هست در حالی که ترجمه واژه به واژه عبارت این است که "اسم تان زنگی به صدا در می آورد" بنابراین حتی اگر معنای تک تک واژه های اصطلاحی را بدانید شاید نتوانید معنای آنرا در کنید. پس باید هر اصطلاح را با معنای اصطلاحی آن یاد گرفت.


چرا اصطلاح باید یاد بگیریم؟

اصطلاح چیزی تجملی یا زائید نیست که بتوان به دلخواه آنرا یاد گرفت یا یاد نگرفت. اصطلاحات هر زبان بخش جدائی ناپذیر آن است. تعداد اصطلاحات رایج هر زبان اغلب به چندین هزار بالغ می شود. لذا برای کسی که می خواهد زبان انگلیسی به خصوص برای کسی که بیشتر در صدد تقویت مهارت گفتاری و محاوره ای است آموختن اصطلاحات رایج انگلیسی ضروری است.

 


 

فایده استفاده از اصطلاح چیست؟

انگلیسی زبان ها در مکالمات و ارتباطات روزانه خود از اصطلاحات فراوانی استفاده میکنند. اگر فیلم های انگلیسی را تماشا کنید خواهید دید که اصطلاحات رایج انگلیسی مرتبا مورد استفاده قرار می گیرد. کسی که انگلیسی بداند اما اصطلاح استفاده نکند ممکن است خشک و جدی و رسمی و بنابراین تا اندازه ای غیر صمیمی به نطر بیاید. به همین دلیل اصطلاحات در ایجاد جوی دوستانه و خوشایند اهمیت دارند.

 

 

در انگلیسی نوشتاری یا در موقعیت های رسمی تر کمتر از اصطلاح استفاده می شود اما حتی در این موقعیت ها نیز برای ایجاد جوی دوستانه و صمیمی اط اصطلاح استفاده می شود. کاربر اصطلاحات باعث می شود که برخوردهای ادای و کاری خشک و سرد جلوه ندهد.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 28969
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تماس با ما